Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op geodesie.startpagina.nl

Ik ben op zoek naar een tijdelijk project van max. 3 maanden!!!!

  • nge

    Ik ben op zoek naar een tijdelijk project voor max. 3 maanden!!!!

    Bezit reeds 6 jaar werkervaring als veelzijdig CAD tekenaar en heb aan projecten gewerkt in de civiele techniek en landmeetkunde. Denk oa. aan het inpassen van metingen op de kaart, muteren/structureren van GBKN, genereren en detailleren van dwars- en/of lengteprofielen, plattegrond- en kaartvervaardiging, maken van diverse tekeningen t.b.v. civieltechnische projecten, etc.

    Dus heeft U nog een project waar U wel tijdelijke versterking kunt gebruiken? Aarzel dan vooral niet om contact met mij op te nemen. Ik ben in principe vanaf begin december tot begin/half maart beschikbaar.

  • C. ten Brinke

    Dag nge….

    Graag zou ik wat meer informatie van je willen hebben, bijvoorbeeld waar woon je? uurtarief/contract? Heb je ook ervaring met voorbereiden van uitzetgegevens voor landmeters?

    Het is voor een infraproject in de buurt van Zwolle.

    Ik verneem graag uw reactie.

    m.vr.gr.

    Coen ten Brinke

  • bos

    ik ben werkzaam in de achterhoek en doe voornamelijk uitzetwerk en het voorbereiden daarvan en tevens tekenwerk. mischien kan ik u ook wel van dienst zijn?

    M.v.g. H. Bos

  • Laura Dekker

    Hoi Inge,

    Ik zag toevallig je bericht en heb een geodetische functie open staan waarbij ook CAD-ervaring wordt gevraagd. Ben je nog steeds beschikbaar?

    Ik hoor graag van je!

    Laura Dekker

    Tempo-Team Apeldoorn

    055 5217122