Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op geodesie.startpagina.nl

Ervaren medewerker(civiel)

  • Snarf

    Geachte,

    Ik ben op zoek naar een functie landmeter/ uitzetter, waarbij meer dan de helft buiten, en de rest binnen(tekenen etc.).

    Heb acht jaar werkervaring in de civiele techniek (tekenaar(4 jaar autocad), werkvoorbereider, toezichthouder), ervaring met waterpas, en rakelings te maken gehad met gps.

    Heb voordat ik ging werken een half jaar stage gelopen bij een landmeetkundige dienst.

    Wil graag aan de slag als landmeter, echter zal het vak nog wel (tot in detail) moeten leren.

    Kortom wil gewoon graag buiten werken. (woonachtig op de grens van gelderland/ brabant)

    Ik ben zeer benieuwd naar uw reactie..

  • joop

    Hoi Snarf

    Met GPS meten is ongeveer in 2 dagen te leren, je moet het basis principe van landmeten hanteren. Controleren. Maar met een beetje begeleiding is dit allemaal binnen 2 dagen te leren, daarnaaast nog een tachymeter schat een week.Dan kun je als landmeter aan de slag. Je bent dan natuurlijk niet echt ervaren maar dit is de start.

    Gaat er meer om heb je wat wiskundige aanleg en wil je je in de materie verdiepen.

    Je kunt al met autocad werken dus dat is een pre. Nou volgens mij is er werk voldoende.

    Kijk maar eens bij Coenradie, Oranjewoud enz, alle bureau op deze site zoeken wel iemand. Mogelijk zal je moeten starten als assistent, maar als je voortuit wil ben je binnen een half jaar wel volwaardig landmeter.

    Succes

    joop

  • Daniel

    Hallo Snarf

    Kijk eens op www.infra-plus.nl

    Mogelijk een combi civiel/ landmeten?

    Wie weet.

  • Daniël

    Beste Snarf,

    Zie onze website www.infra-plus.nl.

    Reageer daarop met een CV, dan kunnen we verder kijken

  • Peter

    Hallo,

    Bel me n's voor overleg.

    0651-439 426

    Peter.

  • Koen

    Heb een concrete functie voor je in portefeuille.

    Mvg,

    Koen Zonnenberg

    06-11864771