Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op geodesie.startpagina.nl

Functie gezocht landmeter/uitzetter/civil3d

  • landmeteroverijssel

    Goedemiddag,

    Wegens omstandigheden ben ik eigenlijk op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik heb MBO landmeetkunde gevolgd en heb dit enkele jaren geleden afgerond. ik heb enkele jaren gewerkt als landmeter/uitzetter bij een wegenbouwer. hierbij heb ik ( voor het uitzetten, gewerkt met RXL (roadlines), TTM (3d modellen) en de gewone punten. Met het inmeten heb ik ook meer dan genoeg ervaring.

    Mijn ervaringen met civil3D/Terramodel zijn ook groot, ik heb altijd mijn eigen werken voorbereid/verwerkt. Hierbij gaat het ook om volumeberekeningen in Civil(dmv gemeten DTM's), terreinmodellen (GPS-kraanbesturing met Sitevision), en eigenlijk nog veel meer dan mij zo te binnen schiet.

    Ik kom uit de de provincie Overijssel en zoek hier het ook liefst mijn werkgebied, maar in overleg is er vanalles mogelijk. Het mooiste is natuurlijk een functie als landmeter/uitzetter die verantwoordelijk is voor eigen voorbereiding en verwerking hiervan.

    Weet u wat, of heeft u een leuke functie dan ben ik wel geinteresseerd. u kunt ook mailen naar landmeteroverijssel@gmail.com

    Mvg,

  • joop

    Kijk een bij Trace, arcadis oranjewou enz.

    Volgens mij is er een chronisch te kort aan landmeters.

    Zo niet probeer rijkswaterstaat enz..

  • landmeteroverijssel

    ik zou toch liever niet gedetacheerd worden. Wel iets meer behoefte aan vastigheid. Waar kan ik dat vinden van Rijkswaterstaat dan?

    mvg

  • joop

    www.werkenbijhetrijk.nl

    overigens lijkt het mij geen enkel probleem om werk te krijgen, er is namelijk een tekort aan landmeters.

    succes

  • joop

    zie advertentie hieronder.

    ja het is een stukje rijden.

    groet

    joop

  • landmeteroverijssel

    Ik heb even gekeken op de sites van de overheid en diverse gemeenten, maar kan daar zo geen geo-vacatures vinden. is het versturen van een open solicitatie misschien een idee?

    mvg

  • joop

    Hoi

    wordt zelfs in Gin magazien gepubliceerd.

    Maar kijk eens op de geodesie site. Ik vind er diverse.

    helaas weleen stukje rijden. Maar ja wat wilje als Landmeter. Nadruk op land,loopt van maastricht tot boven Groningen, tel ik de eilanden nog maar even niet mee.

    Hoort bij het werk.

    groet

    joop

  • landmeteroverijssel

    Ik ben nog steeds aan het rondkijken maar kan nog niet echt een gepaste functie vinden. Aangezien het reizen bij mijn huidige functie nog steeds erg veel is, en er financieel in hun ogen niet wat gecompenseerd kan worden, sta ik open voor ideeën. Het liefst in de buurt dus.

    mvg

  • Landmeetkundig Bureau DATA Totaal

    Ben je bekend met scs900?

  • landmeteroverijssel

    nee ik ben alleen gewend aan survey controller.