Goedemiddag,
Wegens omstandigheden ben ik eigenlijk op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik heb MBO landmeetkunde gevolgd en heb dit enkele jaren geleden afgerond. ik heb enkele jaren gewerkt als landmeter/uitzetter bij een wegenbouwer. hierbij heb ik ( voor het uitzetten, gewerkt met RXL (roadlines), TTM (3d modellen) en de gewone punten. Met het inmeten heb ik ook meer dan genoeg ervaring.
Mijn ervaringen met civil3D/Terramodel zijn ook groot, ik heb altijd mijn eigen werken voorbereid/verwerkt. Hierbij gaat het ook om volumeberekeningen in Civil(dmv gemeten DTM's), terreinmodellen (GPS-kraanbesturing met Sitevision), en eigenlijk nog veel meer dan mij zo te binnen schiet.
Ik kom uit de de provincie Overijssel en zoek hier het ook liefst mijn werkgebied, maar in overleg is er vanalles mogelijk. Het mooiste is natuurlijk een functie als landmeter/uitzetter die verantwoordelijk is voor eigen voorbereiding en verwerking hiervan.
Weet u wat, of heeft u een leuke functie dan ben ik wel geinteresseerd. u kunt ook mailen naar landmeteroverijssel@gmail.com
Mvg,